3 HaT

Publié le par Delhaye

Hey,
Ik ben Elien en ben 14 jaar.
Ik woon in Eindhout en heb 1 broer, Jochen.
Mijn haarkleur is bruin en ik heb blauwe ogen.
Ik speel piano en in het weekend ga ik graag met vrienden weg.
Ik luister graag naar Colplay , James Blunt,.
Mijn lievelingsfilm is de Titanic.
Lievelingsvakken heb ik niet, ik haat school!

Tot binnekort!

Hallo!
Mijn naam is Kristien. en ik woon in Kasterlee.
Ik ben 15 jaar en ik ben jarig  op 2 juni.
Ik ben redelijk groot.
Mijn haar is tamelijk lang en het heeft een bruine kleur.
Mijn ogen zijn groen.
Ik heb geen broers of zussen.
Ik heb een hondje en zijn naam is Vasco.
Ik ben ook wel snel op mijn tenen getrapt en ben ook wel een beetje koppig.
Maar ik kan ook wel lief zijn hoor!
Ik haat Duits.
Salut ,

Groetjes Kristien!

Hey,
Ik ben Bjorn De Prins.
Ik ben 15 jaar.
Ik woon in Berlaar (Balder City, the place to be) xD.
En ik speel veel op mijn PC, PS2, TV.
Ik eet graag frietjes.
Mijn favoriete muziek is "The Offspring".
Mijn lievelingsvakken zijn  Nederlands en Biologie.
Mijn hatelijkste vak is Duits.
En mijn favoriete film is "The Gladiator".

Tot binnen een paar weken.


Hallo,
Ik ben Goele en ik woon in Kasterlee.
Ik ben 15 jaar heb bruin haar en bruine ogen.
Mijn hobby's zijn hip-hop, tennis en chiro.
Ik heb 2 zussen
En ik heb ook 1 huisdier.
Mijn lievelingsmuziek is hip-hop.
Mijn lievelingsvak is biologie en ik doe niet graag wiskunde en engels.

Tot binnenkort


Hallo,
Mijn naam is Astrid.
Ik heb blonde haren en groene ogen.
Mijn hobby's zijn tekenschool, tennis en chiro
Ik woon in Kasterlee.
Ik heb 1 zus en 1 huisdier, mijn hond Dolly.
Ik heb geen favoriete muziek.
Mijn lievelingvak is Engels.
Mijn favoriete film is Titanic en mijn favoriet tv-programma is Friends.

Tot binnekort!!

Hallo,
Mijn naam is Hanne  en woon in Kasterlee.
Ik ben 15 jaar en ben geboren op 7 juli 1991.
Ik heb blauwe ogen en redelelijk lange blonde haren en ben 1 meter 70 groot.
Mijn hobby's zijn turnen, uitgaan en met vrienden weggaan.
Ik heb geen broers of zussen en heb als huisdieren alleen vissen.
Lievelingsmuziek heb ik niet, ik hoor vanalles graag en heb geen idool.
Mijn lievelingsvak is biologie en ik haat duits.
Ik heb ook geen lievelingsfilm.

Salut en tot binnenkort.
Hanne X

Hallo, ik ben Kimberly Nuyts. Ik ben 14 jaar oud. Mijn haarkleur is
blond-bruin en mijn ogen zijn blauw. Ik heb 2 broers, één van 11 en één van
4. Mijn hobby's zijn saxofoon en piano spelen en bij mijn vriendje zijn. Ik
eet het liefst pasta gemaakt met de saus van Erna (de mama van mijn
vriendje). Ik hoor veel graag pop, . Op school doe ik graag fysica maar
Duits vind ik niet leuk.

X tot ziens X


Hallo, ik ben Pieter-Jan Honinx. Ik woon in Geel en ik ben 15 jaar oud.
@Mijn hobby's zijn golfen, skiën en  mountainbiken.  Ik heb donkerbruin haar
en donkerbruine ogen. Ik ben 1m 86 groot. Ik heb geen lievelingsmuziek en
mijn lievelingsvak is Engels. Ik heb 1 zus en haar naam is Hannelore. Ik heb
1 poes.


Hallo,
Ik ben Ernest Nwanu
Ik ben 15 jaar
Ik woon in Eindhout-Laakdal dichtbij Geel
Mijn hobby's zijn PC X box en voetbal
Ik eet graag lasagne
Ik luister graag naar 50 Cent en Snoop Dog
Mijn favoriete film is 2 Fast 2 Furious
Mijn lievelingsvakken zijn Engels en Biologie
De vakken die ik niet graag doe zijn Duits en
Economie.
Tot kijks




Hallo

Ik ben Esther.
Ik ben 14 jaar en ik ben geboren op 5 juli.
Ik heb bruine haar en bruine ogen.
En ik heb 1 zus, ze heet Martje.
Een negatieve eigenschap ven me is dat ik eerder zenuwachtig ben wel ben ik
heel vriendelijk.
Mijn hobby's zijn paardrijden, drama, voordracht, op de computer zitten,
lezen en koekjes bakken.
Wat ik het liefste eet is wijting met frietjes en als dessert chocobollen.
Ik heb 2 idolen nl. Pim en Wouter.
Mijn lievelingsgroep is 50 cent.
Mijn favoriete zangeres is Katrine.
De beste films die ik tot nu toe heb gezien zijn: Not another teen movie en
I'dreamed of Afrika.
Ik heb 2 lievelingsvakken nl. : informatica en bedrijfseconomie.
De vakken die ik het meeste haat zijn Duits en Lichamelijke opvoeding.

A bientôt!

Esther

Publié dans geelnamur

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article